Om 5 timmar skall man vara i skolan

Om exakt 5 timmar skall man stå utanför skolan och invänta bussen som skall ta oss till skidbackarna, gud jag har längtat och det kommer vara helt underbart att få åka skidor igen för det var verkligen ett tagsen, minst flera år. 


Idag har jag bara en halvtimmas lektion. Vi har egentligen två halvtimmars lektioner på onsdagar men idag skulle hon visst bara informera en sak och sen vi gå, en helt meningslös skoldag. Efter den meningslösa skoldag tog ja lotta och lousie oss intill stan där vi shoppade lite. Hittade två basic tröjor och bikini trosor:) .. Tänkte shoppa mer men han inte rikigt med detta, för vi 2 tiden skulle jag möta upp sanna vi donkan för vi sedan skulle ta oss till almedal (sportlife) i möndal där vi skulle ha våran speciellidrotts lektion.

Det visade sig att av dem tio som skulle komma blev det i stället bara tre st, jag, sanna och håman plus vår lärare ''tränare'' fredrik. Det var ganska soft han lärde oss hur man riktigt skulle använda sig av maskinerna och så. Efter detta hade vi ett litet styrke pass och sen var det dags för mig att ta sig emot där det snart var dags för match ..

Vi möte varberg och vi vann med 33-30, vi ledde med mycket med det knappade in i slutet, men huvudsaken var att vi vann!

Fick även träffa på min älsklings Sofia för hon var nämligen i torslanda för att kolla in sin bror när han spelade, det blev även för dem en vinst, tur för dem men dåligt får vårat herrlag:( ..


Men det var allt från mig återkommer på fredag med detaljer och bilder från skidresan !


Kommentarer
Postat av: S

är mrX din pojkvän eler något liknande och varför är han anonym ?

2008-02-29 @ 16:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0