15.22

Klockan är 15.22 och jag har fortfarande "pjamas" på mig ;) haha, sov framms till halv tre idag, det var skönt nu är jag förhoppningsvis helt utvilad eller så har jag sovit för mycket. btw sista dan på jobbet idag och gud vad härligt :) Idag spelar några av mina vänner med landslaget i European Open och funderar på att kolla sista matchen innan jobbet, skall fråga om pappa är på. hinner minst kolla en halv lek och lite in på andra kanske? haha eller nä en halvlek blir de aha,

Idag förövrigt skall mamma och brollan åka och köpa poool och imorgon kanske man kan ta sig ett dopp? typ ett seger dopp? efter första vinsten från Partille cup ?=)

Nä nu får ja fortsätta med städningen :) som ja började så smått innan jag satte mig framför datan.

Btw en tråkig nyhet igår var att min morfar hade ramlat och brytit armen och jag tycker så synd om honom, som ni vet bor han ju på ett hem och har sjukdomen alzheimers, och han har fått det svårare att stå och gå nu på sista tiden, det är även alzheimers sjukdomen som göra att kan stå och gå sämre, jag hatar verkligen denna skit sjukdom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0