Det stinker gp över mig ;)

Vi slutade faktiskt ganska tidigt idag, 03.12 var allt klart från våran sida i allafall, hääärligt. Nu sitter jag här pappa har precis hämtat mig från jobbet. Jag har ganska svårt att somna så därför tänkte jag leka först med datan innan jag gick och lade mig:) men alldelse snart slipper ni mig:)

Usch känner hur jag stinker GP över hela mig, skulle nog ha duschat där borta i allafall, men orkade inte det idag .. Vi kom hem tidigt idag eftersom allt flöt på bra inga arkbrott från min sida i alf och det är de som räknas .. Lekt med BN och GP idag, saknar faktiskt att göra svenskan för det betyder att man kan ha tur och gå hem tidigare sen nog ända andledningen till att jag saknar svenskan (SvD= Svenska Dagbladet). .

EN liten notis, när jag lämnade jobbet var det mörkt och nu har solen redan börjat att gå upp och klockan är 04.01 nu ! ahha

Men det var väl allt från mig denna tidiga morgon, vi hörs med mer update under dagens gång förmodlar ja.

Btw alla har hört om händelsen på liseberg läskigt tycker jag, inte första gången det händer en olycka där inte, nu får det faktiskt ta och kolla över deras aktraktioner lite oftare så inte sådana här olyckor inträffar igen. Ja hoppas att alla klarade sig någorlunda bra i allafall, lindriga skador.. eller läste i gp att det var inte allvarliga skador då menar ja livshotande i allfall, vissa var allvarliga benbrott bara :P. . men men .
Vad tycker ni om händelsen på liseberg, ge mig er kommentar !

Kommentarer
Postat av: Sanna & Sanna

Time to make some money?



I samarbete med Plus i Kassan erbjuder vi just nu 20kr när du registrerar dig. Sen är det bara att tjäna lätta pengar på bloggen.

Utbetalning varje månad!



Läs mer:

http://sannornas.blogg.se/2008/july/i-samarbete-med-plus-i-kassan.html#comment

2008-07-16 @ 04:23:21
URL: http://sannornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0