Fika&shopping för hela slanten

Nyss hem kommen från stan, fikade med mia, blev franks som vanligt, alltid mysigt. Sen bestämde vi hos för att spendera alla våra pengar på stan, och det blev nästan det för mig, eller i allafall studiebidragt som man fick för juni månad :P kollade hur mycket ja hade kvar och det var 82 kr så har gjort slut på en del idag ja, men ibland är det faktiskt värt det, fick köpt två ribbade linnen, ett par röda chinos och två bh + trosor, är ganska stolt över underklädsköpen, brukar aldrig orka lägga pengar på spnt, men tvingade mig själv för det var verkligen dags för något nytt på den fronten, så nu känner ja mig sexig igen i mina underkläder, plus hade tur orkade inte ens prova men de passade perfekt sen när ja kom hem och de var väldigt tur de för sånt får man ju inte lämna tillbaka :D

men vad är det för väder vi har idag då? skiftar mellan regn och sol, kan inte vädret ta och bestämma sig snart kanske?
jobb om tre timmar oxå, näst sista natten för denna perioden, gött, party hela helgen hoppas ja på:D
fredag är det utgång i allafall, någon som vill haka på? lördag förmodligen grill med några:), sen söndag chill + mammas släktkalas, hon fyllde ju faktiskt år i veckan :).

lägger ut min köp sen senare i morgon :D(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0