Gårdagens schema

Hejhej, Vad skall man skriva idag då?
Fan har inget speciellt att skriva egentligen så varför blogga då?. 
Kan ju berätta kort om gårdagens schema, Mamma fyllder 46 år vi käkade på resturang och sen stack ja till jobbet. Idag hade jag väldigt tur, min press fick sluta efter klockan tolv igår så var hemma väldigt tidigit igår vilket var väldigt skönt fick sova väldigt länge, kanske för länge men nu känner ja mig i allafall utvilad, partille cup tar faktiskt kol på en ibland, speciellt när solen var så stark som den var:)

btw nu har emelie kommit fram till usa eller hon har vart där i en dag nu eller två och jag är grymt avis på henne, vill med till usa och leva livet, älskar det landet, varför vet ja inte men usch vill ditt i allafall:D

Men nu funderar ja på att sätta på mig kläder och ta cykeln till torget och köpa godis som ja skall ha med mig till jobbet. Usch man får dåliga matvanor på V-TAB, haha man vill ha godis hela tiden och varm choklad och äter på obkväma tider:)

Nu dra ja mig

You know you love me!
xoxo S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0