Grymt bra jobbat:D

Vilken grym tid vi hade igår allesammans mycket bra jobbat? Första kvällen på länge vi inte hade några problem eller förskeeningar, jag är stolt när jag säger att ja lämnade byggnaden ca 02.48 imorse:), Jag och Malin var grym avundsjuka på våra kära vänner som hade en utekväll igår medans vi satt där och jobbade, vi hade ett önsketankande att vi skulle vata klara tidigt så vi kunde ansluta oss med våra vänner, men innerst inne trodde vi aldrig på det vi baara hoppades. Klockan började bli runt ett och vi låg långt före än vad vi brukar ligga tidmässigt, våra önsketänkande kanske blev verkligehet? Den blev verkligenhet vi var färdiga kvart över två och nu återstog städning, Kan säga har aldrig städat så snabbt:P.. vi var färdiga innan tre i allafall, vi kunde ha gått ut men vi sket i det i allafall. men undrar i fall vi inte hade önskat hade vi fått lika bra tid då?, ahah det märker vi nog idag skulle ja tror, eller jag märker det i alf, malin har sådan tur att hon hade sin sista natt igår medans jag har min idag:)

Men vi har ett grymt team idag, ja, milos, jönsson, mikael, ylva så de kommer gå perfekt, det fattas en men kommer inte ihåg vad han hette, men det betyder att vi är sex st i vårat team och de är lika med en rull var i källarn :D yeah skit bra, då kan jag hinna plugga teori och massa sånt idag :D
Teori är ngt jag har pluggat på idag, har inte läst så mycket så är ganska stolt när jag gör testen och det visar sig att jag klara 49/50 rätt svar på frågorna utan att ha pluggat ngt :), det är ju bra för det betyder att det är mycket som har fastnat allt eftersom jag har läst :D, Är grymt nervös inför provet, men vem är inte det egentligen? Jag kommer inte nämna vilket datum jag skall göra det, men ni kommer att märka om jag har klarat det eller inte de vill jag lova!

allt jag kan säga är att provet skall göras i aug :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0