Hejahejahejaheja IFK

Inatt var det väldigt svårt att sova låg vred och vände mig hela tiden, usch ja som behövde all sömn och försöker ju även vända tillbaka dygnet men det går aldrig bra första natten efter man har jobbat hoppas på bättre tid idag, fast får ju se. Nu skall ja snart in och se IFK-basel det skall bli intressant sen skall jag kanske följa med nicke, jönsson och urban på en ölrunda fast får se:) om man är välkommen kanske bara en grabbsak:P ..

Men idag gick ja upp runt tolv, är det rekord eller ngt ?:) haha, åt snabbt och klädde på mig snabbt och åkte intill stan för att ta mig till carros jobb, Telia vid gårda. Hon hade vart så underbart snäll och tagit med mig min väska som har legat hemma oss henne i två/tre veckor nu:), har faktiskt saknat några av ägodelarna:) aha....


Blev ingen utgång med jobbet som ni kanske ha räknat ut nu eftersom jag skall på fotbollen, det var så många som inte kunde idag och det var väldigt tråkigt men får ta det sen efter sommarperioden i stället. men på Fredag blir det utgång iallafall, på lördagen får ja se, kanske bjuder över folk i allafall:) beroende på vädret då så klart.


funderar på att ta lite glass med jordgubbar och chokladsås nu innan matchen?:)

I know you love me, xoxo S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0