I solemnly swear I am up no good!

bygget är i fullt igång och jag längtar tills ja kan ta ett dopp fast det kanske ändå tar ett tag till innan jag kan göra de, just nu gör de grunden till poolen, VI har köpte en pool som skall stå ovanför marken, men vi behöver en göra en grund för att det finns en ojämnlikheten på våran stooora gräsmatta så just nu, arbetar pappa och min bror patrik förfullt där ute i trädgården, medans ja sitter här och bara glider med:), Har ju ett jobb som kallar sen kan ju inte trötta ut mig ;) haha... nä men skall allt hjälpa till sen :)

Vilka vill komma på poolparty då?:P haha
anmäl er här ;)

Nä nu skall ja snart ner och göra middag till mig själv eller egentligen är det lunch för mig eftersom ja åt min frukost runt tre tiden idag ;). min middag blir någ idag mackor och bullar och vatten eller varm choklad som man kan hämta gratis på jobbet :D MUMMA
btw igår upptäckte ja och sonja godis automaten på jobbet oxå snacka om att vi kommer att hänga där några gånger om kvällen ;). för det finns inte så mycket annat man kan göra efter varje byte, eller man kan ju gå upp och snacka med  förarna uppe i föreburarna, vissa är riktigt trevliga medans andra är riktiga sur skallar, eller hur malin och sonja ;) ..
den ja tror vi alla gillar mest är Lången(ingmar = 2.04 där av smeknamnet) som förövrigt är ett riktigt STOR IFK FAN, och det gillar vi verkligen:D. Han kollar nästan alla matcher och han följer oftast med på utlandsresorna:D. .

Igår hände oxå en rolig och sak..
Jag skulle ha ett byte och jag går ner en sista gång kollar rullen (har fått tvångstankar, måste kolla rullen flera gånger om för att försökra mig att allt är rätt) medans ja snurrar på rullen upptäcker ja en spricka eller en repa mitt på rullen, JAG bokstavligen springer upp till Lången och ropar antagnligen får du sänka farten rejällt eller stoppa pressen för ja har en spricka och jag kommer aldrig hinna göra om den innan bytet, så ja springer ner skalar av den, urban kommer ner och kollar över, ringer upp och säger till lången bäst att du stannar vi får lägga över det manuellt istället, nu kommer alla ner från min press och hjälper till. ja står där och typ skakar av ''rädsla" haha , de bara ta de lugnt, det är inget arkbrott eller ngt, vi fixar detta ahha, gud ja kände mig så dum ahah :P , men allt fixade sig och vi kom hem bra igår i allafall. inge större förskeeningar.. aha, det var det mest händelsrika igår på jobbet i allafall, får hoppas att det inte händer ngt idag, och att ja bara har en rulle oxå, pall en och en halv (man delar på en rulle, tar vart annat byte,)

ojdå långt inlägg, men aja Vi ses och hörs runt 05.00 tiden imorgon , nu skall ja ner och äta köttbullar med potatis och brunsås:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0