Keeep on Breathing

Det blev lite lek med fredrik iallafall, tog bussen till honom vi kollade film och Kung fu Panda, klart bästa skratt filmen på länge;). Kom hem för 20 minuter sen, håller på och ladda upp med mat till jobbet skall nog äta ngt innan oxå, men fixa matlådan måste jag göra:). Sen kanske jag skall se fotbollen oxå men har inte riktigt bestämt mig, klart ja vill se IFK spela men vet inte om ja vill lägga ut pengar bara för att kunna se knappt en halvlek, för är säkert tvungen att ta bussen ifrån ullevi till jobbet och det kan ta sin tid. Men men får väl se hur det blir något av de i allafall!

Första doppet i poolen blev idag, kallt men det var varmt i luften så de var svalkande i allafall:), hört att det skall vara fint väder 8 dagar framåt så Jippie,  :)

Men nu skall ja dra mig, höööörs älsklingar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0