Nathalie (L)

Jag vill ge Min underbaraste nathalie ett inlägg :)
För jag saknar denna tösen något så enormt mycket, varför bor vi så långt ifrån varandra? Har fått träffa henne en gång denna sommaren nämligen på min födelsedagen, men vill ju träffa henne ännu mer än så. Skulle vart och firat min älskling på hennes födelsedag men V-tab kom i vägen, lovar skall gengälda det hun!

Vi träffades en kall vinterdag i december och allt började med en kille som hette david, vi har dig att tacka och vi tackar dig så enormt mycket för utan dig hade vi aldrig träffats, tur att jag var så bra på tjuvlyssna på andras samtal (inget jag är stolt över, men kan inte hjälpa att jag har sådan bra hörsel, ibland bra och ibland inte bra, det är självklart beroende på vad man vill höra;) )

Men ville bara säga till dig hur mycket jag saknar och älskar dig hjärtat, det kmr vara vi två, du kommer aldrig göra mig besviken så som andra vänner har behandlat mig, vet att du kommer finnas där i alla lägen!

Kommentarer
Postat av: Nattis

Åh älskling då, jag älskar dig av hela mitt hjärta du är bäst !

2008-07-14 @ 21:22:07
URL: http://ndahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0