nomore

I mina kära vänner förlåt att jag har varit så dyster i min blogg de senaste inläggen, men det var något jag ville få ur mig och det har jag fått nu. Det var något som släppte och gjorde mig bra igen, eller inte bra men bättre i allafall:). Jag lovar att inte vara lika dyster på ett tag nu, bara om det är något alldelse speciellt.

Jag kan öppna mig för er nu känner jag, vad inget handlade om var mest om min morfar, jag är arg och ledsen för att han snart inte finns hos mig mer, jag hatar att det inte finns något botemedel till denna hemska sjukdom, jag är arg för att jag inte har spenderat mer tid med dig på sistånde men jag kan inte, jag klarar inte av att se dig sådär, det är inte den morfar jag känner, jag blir ledsen när du inte vet vem jag är, vill att du skall vet vem ja är, innest inne vet ja att du vet. Och den andra du är egentligen jag, som sagt jag är irreterad och ledsen och arg på mig själv!





Till något positivt är att min älskling Caroline fyller 18 år idag, grattis till henne. Älskar dig vännen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0