Plugg på sommarlovet

Blev ingen lek med fredrik idag, vi bestämde för att träffas imorgon istället, för då skall vi gå och kolla på ifk som skall spela kval i champions leauge:) så det blir lite mys innan jobbet:), hoppas ja får tag på ingmar så kanske jag kan få åka med honom i stället :) .. eller om jag har tur mår min bror bra så att de kan åka med och kolla så jag kan få skjuts sen med:) , vi behöver nog bara gå en kvart innan för att hinna tillbaka:), ja byter om snabbt :D ahha

Istället för varit med F idag så har jag bara pluggat inför teoriprovet som jag skall ha inom den närmaste månaden:)
så det har varit min dag:), kanske tar ett dopp i poolen senare?:)

Pussar allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0