problemet är löst!

Nu har jag plaskat runt i poolen ett bra tag, så det är dags för en paus:), just nu ligger jag och funderar på vad jag skall ha med mig för mat låda till jobbet och vad jag skall ha på mig sedan till ''kanske utgången'' idag. Fast tror att detta problem är löst, mamma kom hem med en helt underbar fin klänning till mig idag, så klänning och mina nya leggings blir det denna afton:), sen kommer det andra problemt väska eller inte?, ja orkar inte gå runt och släppa på en himla väska, men kanske måste ha de i allafall? Annars kan ja lämna kvar den på jobbet? och bara ta med mig pengar? låter det ganska bra eller?:)



Men men nu skall ja vara inomhus ett tag, äta och se några bones avsnitt, jag är konstig ja, börjar bakllängs så nu är ja inne på säsong 2, kollade först på säsong 3, snart blir det säsong 1 :), älskar serier, är ett seriefreak, men är stolt över de:P

                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0