Sola & Bada

Det är alldelse för fint väder för att sitta här och tråna men en liten uppdatering hinner jag med innan jag skall gå ut:)
Man kan säga att jag vakna nyss har ätit min vanliga tallrik med jordgubbar och mjölk. Igår på jobbet var en sådan dag där verkligen allt skulle gå fel, tror att det var ngt fel med varje rulle igår och det jobbigaste var väl att både jag och sonja fick arkbrott det sista som hände typ, det var bara några tidningar kvar och trycka och vi fick arkbrott men inte tack vare hos utan föraren, ja vet inte vad som var fel men ngt gjorde han. Så vi gjorde snabbt brun tejp och skickade upp sen var det dags för tvätta och har någ aldrig gjort det så långsamt heller:S, haha som sagt allt skulle gå fel idag/igår natt.

Men nu skall ja dra mig, Vi ses ute i soolen:)
btw någon som vill komma hit och bada?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0