solat i timmar

Nu har man legat ute och sol sedan 1 nu är det dags att dra sig undan in i skuggan och vila sig lite. Dags för mat tror ja oxå, börjar bli lite hunrig! Idag har jag även kollat runt på massa sider och har ansökt några vip kort till kroger så man slipper betala och gå före i kön, skulle vara helt underbart. ansökte för trädgårn och skall fixa från sticky oxå men det krävdes ett besök för att fixa de:) så det får bli en dag :).


Har den natten och en till kvar på jobbet och just nu känner ja att ja verkligen inte orkar jobba mer, vill bara sova och leka med mina vänner. Fast jag har en hel vecka på mig att göra de så det skall lösa sig, sen har ja tre veckor innan skolan börjar oxå, men då har träningarna börjat oxå så lär anpassa mig efter dem. Men vad gör man inte för sporten man älskar?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0