Utkast: Idag och ...

Idag och igår har jah verkligen inte gjort ett piss, sovit framms till klockan 1 lägger mig framför tvn och ser ett avsnitt på days of our life sen kanske tom oprah, mellan någon reklam paus går jag ner hämtar frukost och käkar lite. I två dagar har jag gjort detta, sett tv hela dagarna egentligen har jag nog bara gått och väntat på att jag skall börja jobba igen. Själva jobbet har gått skit snabbt jag har bara tre veckor kvar att jobba nu det är stört det har gått skit snabbt, förut ville jag sluta jobba och bara ha sommarlov men nu vill jag jobba ännu mer vill inte sluta jobba, för trivs verkligen på jobbet alla arbetskamraterma och allt, haha hoppas att man kan få jobba lite då och då:)

klockan är nu 17.02 och sitter forfarande i mina älskade sovkläder både nu gå upp och fixa iordning mig lite så jag piggnar till och så :)

eller vad tycker ni?!
ahaha

Pussar, och fredrik kan du sluta väcka mig så tidigt på morgonen


Kommentarer
Postat av: katrin

vad jobbar du med?

2008-07-15 @ 19:19:07
URL: http://kristalll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0