'cos someone's bound to hear my cry

Jag har en känsla inom mig som säger att inte allt står rätt till. Jag har märkt det ett stundtals gånger men jag har aldrig lyssnat eller brytt mig om det. Funderar faktiskt på att ändra på det nästa gång, jag måste lära mig lyssna på vad min kropp har att säga. Det är något som är fel det vet jag men vad är jag inte helt säker på? är det fysiskt eller är det psykiskt? Mycket har med det psyiska skulle jag tror, jag har en sorgsen känsla över mig eller den tynger över mig, jag vill inte ha den, jag orkar inte var sorgsen, det är inte jag. Varför kan ja inte bara visa den varför måste jag gömma den för mina nära och kära? Jag har många gånger bara velat gråta i mammas eller pappas famn, men varje gång jag börjar att gråta gömmer jag mig, låser in mig på mitt rum och sitter där i tímmar och isolerar mig från dem jag helst vill ha stöd av. Ja vill bara berätta för dem vad som tynger mig, men jag vågar inte, varför skulle jag inte våga egentligen de är mina föräldrar för tusen, men ändå låser jag in mig!

Det finns en del faktorer som faktiskt spelar en roll för mig även fast jag inte erskänner det, det är du och du som gör att jag inte mår bra ibland. Jag erskänner aldrig det för någon men ja mår dåligt av det, jag blir arg, ledsen och irreterad. Jag vet inte hur jag skall hantera det så ja ''glömmer'' det jag visar det inte för någon, jag förnekar det helt enkelt .


Jag vet inte hur jag skulle klara mig utan dig, har levt med dig sen jag föddes och snart finns du inte där längre ? Jag förstår inte hur ja kommer att klara mig, vill att du alltid skall finnas hos mig, du skall se när jag gifter mig, du skall få träffa mina barn, du skall få uppleva allt jag har att erbjuda, du får inte försvinna för den jord, nej du får inte, lämna mig inte. Ja kommer aldrig att klara det, nej aldrig.

Det jag behöver nu är Kärlek och var är du?
Jag behöver någon som håller om mig och säger att allt kommer att gå bra
Någon som visar mig verkligheten
Någon som kan få mig att inse?

- 'cos someone's bound to hear my cry

Kommentarer
Postat av: Nattis

allt kommer bli bra min älskling

2008-07-20 @ 16:34:25
URL: http://ndahlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag hoppas det:/

2008-07-20 @ 16:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0