Va ja har saknat dig :D

Idag har jag äntligen fått träffa min älskade Charlotta. Vi fikade och hade allmänt trevligt. Vi passade även på att köpa lite godis och sedan sätta hos vi älven och proppa i oss allt godis, gud va mätta vi blev, eller i allafall lotta blev :)
Imorgon skall jag få träffa Fredrik en stund:) så jag skall ta mig till kullavik för första gången:) lär bli fler. ..

Tror inte de blir så mycket bloggande framöver sen allesammans, för jag skall nämligen jobba i sex dagar nu denna period och vad finns det och skriva då som inte redan är sagt i denna blogg? Kan blogga bara om det hände något riktigt intressant isf. haha.

Igår skulle jag egenligen fått träffa min maria men blev inte så, får ta de nästa vecka :) saknar dig hun(L)


Men nu kanske man skall gå och lägga sig ? eller borde man ta något och äta ?
Mat tror ja att det blir:D(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0