Allt eller inget

Igår vart det träning och bio :) träningen gick helt underbart och filmen var desto mer underbart än träningen egenligen.
Det var jag tessan och malin som kollade på sex and the city igår.. ALLA TJEJOR MÅSTE SE DEN!
Sov över hemma hos tessan igår oxå:), skulle egentligen stannat kvar där tills träningen men pappa ringde och sa att han hade fått tag på bengt som är ordförande i torslanda, jag behövde hans underskrift så min övergång till kärra i kan bli officiell och det blir det imorgon om allt gick som det skulle. Behöver ha allt fixat så jag kan vara med och spela partille nu på onsdag:D, jag hoppas verkligen att alla ni som läser kommer och kollar, annars får ni med mig att göra ;), Btw spelar i kärra hf 1 om jag inte minns fel.. vi har matcher på heden och guldheden:), JAG längtar så till partlle det är höjdpunkten på sommaren typ, träffa alla, träffa nya, nä måste upplevas varje år:D, och det är alltid roligare om man får spela och om det är fint väder:D då är det helt perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0