Arkbrott

Hej allesamman nu har den arbetande kvinnan vaknat igen och ser just nu på tv medans hon även väntar på bilder från josefin på den delade mappen vi har fixat på msn;). Jag jobbade även inatt och skall jobba idag med men börjar 21:45 - 06:00 idag!

Min arbetsdag igår gick nästa alldelse perfekt tills ett rullbyte kom.. jag satt där och väntade på att byte skulle komma och att lappan skulle börja blincka och att rullen skall börja vända sig men så klart hände inte detta utan det blev i stället ett så kallade arkbrott och vi var tvugna och stänga av pressen och börja om från början. gör bruntejp, skicka upp arket igen och vänta på att arket skall åka igenom hela maskinpressen ( och detta ta ca 10 minuter) sen vänta på att alla ligger rätt och sen kan första tryckaren starta pressen igen och sen gick allt bra, men hade detta arkbrott inte hänt hade vi fått sluta tidigare eftersom det fattades bara 80 . 000 tusen tidningar och det går ganska snabbt, men kom hem ca 4 idag pga. av arkbrottet som btw inte var mitt fel utan ett maskinfel!

Har träning idag, vet inte om jag orkar men måste träna i allafall! fast orka fys!
btw har fysträning på skatås på söndag och det ser jag verkligen inte i framemot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0