BETYGEN !!!!!

Betygen låg i brevlådan idag och eftersom vi har eds på vår skola så visste jag redan hur mina betygs skulle se ut men blev ändå ganska överraskad över ett betyg och det var Filosofi A, fick MVG och det var egentlitgen det ända ämnet som jag inte visste vad jag skulle få:), sen fick ja fyra g och ett mvg och resten VG är ganska stolt över mina betyg ändå fast ett G hade jag velat ha som vg men får kämpa på de i c kursen!, usch C kursen är så mycket svårare, men jag skall verkligen kämpa! hihi

Aja Betygen har kommit och nu kan man verkligen glömma bort skolan ett tag! för betygen är det ända man har gått och väntat på i aja en vecka nu men ahha :P
Skönt att den väntan är över:P:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0