DID ALL BE MYSELF!

Jag klarade första dagen helt själv, fick ett arkbrott och det var inte alls så farligt, förste styrman kom ner och hjälpte till så allt fixade sig ganska snabbt igen. När jag fick tiden gick ja även upp på andra deck och träffade på min kära kusin som kanske har det mest ansträngaste jobbet NOOOOOT ;), han får mer lön än jag och gör egentligen inget, står och fyller på med det som skall bli billagor i tidningarna inte alls jobbigt, medans jag står ner i källarn och gör grov jobbet för utan hos ingen tidning ;) så vi borde tjänarna mer ;). hihi.

Mamma var helt underbar snäll och hämtade mig nu alldelse precis, KAN MAN HA SNÄLLARE FÖRÄLDRAR?!

Kommentarer
Postat av: Josiee

gulligt av henne:)

2008-06-19 @ 04:49:07
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0