Förlåååt

Hej och förlåt för att era tidningar var så sena idag;), Vi fick nämligen strömavbrott i hela byggnaden och vi stog helt stilla en hel timma och vi satt bara där och väntade på att det skulle dra upp arken igen och allt skulle starta så vi skulle kunna få komma hem någon gång. . men nä jag var kvar ända tills sex på morgonen, ja satt i min sista rull klockan 05.00 i morse. Igår körde jag NLT och metro, det sjuka är att när man sätter sig på bussen så finns metro redan där, har bara lust och skricka rakt ut JAG HAR TRYCKT DESSA TIDNINGAR, men det tråkiga är att jag redan har läst tidningarna så fan tusan skall ja nu göra på bussen, har ju ingen tidning att läsa aha, eftersom jag redan har läst och sett alla som vi trycker:), men har aldrig jobbet så länge och aldrig så sent vi har alltid blivit klara en två timmar innan deadlinen typ . Men var hemma klockan 7 i morse och somna en kvart senare gick upp 1 idag och nu sitter jag här skall snart börja med mat och sen är det träning och sen sov dags igen :P..

Imorgon kanske ett gäng skall dra och se Sex And The City och kanske käka på resturang sen :D, hur mysigt som helt:D

Just nu, lagar jag och min lillebror mat det blir korv och spagetti riktigt husmanskost haha:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0