från att inte uppdatera till att

Från att inte uppdaterat något  på väldigt länge till att uppdatera tre inlägg på några få timmars mellanrum;).
Jag vaknade runt 1 idag tog frukost men det är snart dags för lite mer mat innan jag måste åka igen till jobbet. Det är väldigt viktigt att jag får i mig mat så jag klarar mig hela natten låång, idag natt var det en väldigt lång natt eftersom det blev en massa avbrott och förskeeningar i pressen eftersom vi väntade på sista minuten ändringar från gp eftersom dom vill ha med den stora nyheten att sverige vann över grekland med 2 - 0 ! , roligt att jag kan läsa alla tidningar innan ni får de:P haha, mitt jobb är gansk roligt och komplicerat, men det funkar!. men får se om jag klarar av att arbeta helt själv sen, just nu har jag en handledare som jobbar med mig nu fram tills på fredag men nästa period jobbar jag själv i ett verk, det finns ju andra medarbetare men men, haha kommer att vara sjukt nervös men kommer säkert att klara det galant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0