Ge MIG John blund!

Idag var ja bara en snabbis i skolan sen en snabbis hemma hos torsbyligen för att hämta min kameralins som jag hade lagt i emmas väska och glömt bort att ja lade den där, tur att jag han att hämta den innan de åkte hem för sommaren, för annars hade det inte vart roligt;). Men åter fint väder idag med och jag sitter inne? helt sjukt men jag är så himla trött jag pallar inte att vara ute i solen och jag förstår inte hur jag skall palla att träna idag, men det är väl bara att göra det helt enkelt. Samma sak gäller med städningen i mitt rum och resterande av huset, eftersom som nu jag har lovat mamma att hjälpa till att städa nedervåndningen. Förstår inte hur jag kunde ha gå med på det, hon måste ha ringt mig när jag fortfarande sov inte visste bättre;).

Förövrigt har Maria nu snart åkte till rhodos om jag inte minns fel sitter hon väl på flygplatsen nu för att få checka in och allt så ... Hon skall åka med madde, jag hoppas att ni kommer att få en helt underbar vecka i rhodos!

Usch, fan måste hinna att laga mat och städa nu så det 'är bäst att jag lämnar datan nu!

Btw imorgon tar, Fredrik, David, Malin och resten av alla treorna i skolan student, det blir för mig att palla mig upp och åka in till skolan för att kolla på min älsklingar. . och sen gå på en massa studentmottagningar och även träna och sen kanske även åka in till parkan och leka med alla treor, men får se om jag gör de!


Kommentarer
Postat av: carrii

gumman, det är inställd träning imorgon eftersom det är så mkt studenter! Men man får träna om man vill tror jag, hallen är öppen, bara så du vet <3

2008-06-04 @ 22:55:24
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0