glass, jordgubbar, chokladsås med banansmak och maränger Mums!

Imorse var jag hemma halv sju då hade jag tagir bussen från mitt jobb, gick från tidningshuset ca kvart i 5 på morgonen och gick ända till hjalmar och där satt jag och väntade i tio minuter, har aldrig suttit på den första bussen som börjar gå men det var den del människor ute på stan runt den här tiden i allafall, sjukt men sant!

Vaknade runt tre idag, det är faktiskt första dagen på hela veckan som jag får sova ut efter ett arbetspass. . annars har ja alltid får anpassa mig efter träningspass eller att ja måste upptidigare eftersom jag skall ta bussen to work;)
men sånt är livet.

Nu sitter jag här och tar det lugnt ser precis klart på hells kitchen :)

snart arbete igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0