Helt underbar afton 5/6

Igår tog mina kompisar studenten och det firades må ja säga.
Dagen började med att jag åkte in till stan för att möta Emelie och Josefin på centralen för att senare göra några ärenden på stan. Sedan runt halv ett stog vi utan för ''vår skolgård'' för att vänta på att se våra treor springa ut. Vi gav dem våra roser, kramar och vår glädje. Man riktigt rös till av glädje för deras skulle de var så himla glad, deras leenden och allt, nää säger bara student 09! läääängtar redan!

Efter alla mina mottagningar skyndade jag mig hem för att fixa iordningen mig för studentfesten på parkan! Möte upp carro oxå senare, vi tog stämpel för att sedan bege oss till chez för att förfesta lite, sedan runt 11 gick vi tillbaka sen igen och festade och dansade hela natten lång, jag var själv hemma klockan 4 i natt! haha men absolut den bästa dagen på länge, tänk bara när det är en själv som tar studenten! ohh, btw roligt att se lärarna utanför skolan oxå, såå gulliga var ni allihoppa:P, och mike var var kvar längst haha, how sweetie!


Men bilder kommer senare på mina lyckliga studenter!
Nu skall ja ha min filmkväll med harry potter, ahah !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0