Jobb&Cafe med gull&korpen fotboll, de é la livet!

Hej!
Tillbaka efter en hård arbetande dag igen, det gick mycket lättare idag:) Men kommer att bli sjuk svår och nervigt när man sedan skall jobba helt själv med ett verk jag kommer att vara skitnervös och göra så mycket fel. (får verkligen inte gå in med den inställningen när de väl händer, för då kommer det gå helt åt helvete)..

Idag träffade jag även min gullunge emelie inne i stan för en snabb fika för att sedan dra till ruddalen för att se David och Fredrik ock Kalin spela korpen fotbollen:) De vann förövrigt med 1-0, david fick en assistpoäng idag, han kunde fått ett målpoäng men han missade .. hihi( du sätter nästa )

Sen blev det hemåt och nu sitter jag här, skall snart igen ringa upp fredrik och diskutera NCIS & en del annat smaskiga saker som har hänt mig på sista tiden, mycket har du missat ?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0