Lyckade Helg

En helg späckade med trevlig heter och jag skall verkligen berätta om min helg och jag hoppas att ni förlåter mig att jag inte har gjort det tidigare men det har minst sagt vart en fartfylld helg och alldelse för lite sömn oxå.
Jag får se om det kommer så mycket text av helgen kommer nog heller visa med bilder, det säger mer än ord tycker ja:)


Jag vill i alla fall tacka alla som kom och som gjorde min 18 års dagen en dag till att minnas för livet! Jag lovar att jag aldrig kommer att glömma, tack tjejor älskar er till tusen och de menar jag verkligen! Jag tackar så mycket för de fina presenterna man fick oxå:) (emelie och david obersvera att presenterna gick i temat rosa för mig med;) ) aha

Taccck återigen tjejor!

Bilder kmr senare i kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0