Midsommar&Louise18år&golden days& JOBB

Midsommar firades tillsammans med Lousie och davids kompisar och sen med lousie  kompisar det var riktigt trevlig midsommar:) det suger bara att jag skall jobba idag:/  För Idag fyller även älsklings louise år, så hon skall firas idag men kan inte haka på eftersom jag jobbar, så skall åka till henne nu och gratta och sen drar vi och ett gäng till Golden days och käkar en underbar go middag förhoppningsvis, sedan får ja dra mig till jobbet, men bara en natt till efter denna sen är ja ledig inågra dagar vilket är helt underbart:D , Skall passa på och leka med alla min raringar då :D redan bestämt med therese onsdag-torsdag och måndag/tisdag är det Emelie och en massa till, vi skall nämligen gå och se den efterlängtande Sex and the city filmen :D (L)

Men nu är jag helt fixad och klar så, skall nog ta bilen( jag övningskör haha)  bort till backa nu igen och:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0