Stan&fika&tvsoffan!

Heeeeeej, kom nyss hem har varit inne i stan och träffat emelie idag med:), vi gick runt i stan och kollade in rean och mycket annat, det blev inte så mycket köpt idag, en present till min älskade bästis och sen hittade jag faktiskt en väska efter ja hade lämnat emelie och var påväg mot bussen. Emelie vet att ja sa tur att ja inte har någon väskberoende men den har gick inte att neka till den behövdes bara i min samling perfekt för skolan och annat till exempel nu inför partille :P sry men perfekt med ett perfekt pris oxå:)

Nu sitter jag i tv soffan och bara väntar på att klockan skall bli 21.00 så man kan åka till jobbet och få dessa 5dagarna gjorda så det kan blir Partille cup och en mindre jobb vecka:D..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0