Tandläkaren

Hej imorse runt halv 9 var jag tvungen att infinna mig hos tandläkaren, det var en ren pina att gå upp i morse, jag var så slut i hela kroppen så ni förstår inte, men jag kom upp efter en stund, tog brors moppe ner och var tillbaka hemma igen efter en halvtimma.. och nu har jag fixat mitt hår och skall snart äta frukost för att sen åka intill stan och möta upp malin:), Vi skall ta en tur runt hela göteborg skulle ja nästan tro. .
Men först måste jag till banken för att ta ut pengar, har glömt mitt kort hos en kär vän så får göra denna nödlösningeng.. Efter det skall vi ta första bästa buss över bron och till hjalmar för att ta min kära jobb buss till net on net och kolla på en ny mobil till mig och malin skulle visst kolla på en ny data :).. Sen ville malin till ikea oxå så dit skall vi med:P ingen omväg precis eftersom ikea bara ligger några minuter därifrån :), sen blir det säkert över till stan igen om vi har krafterna men det har vi säkert:P, eller så kanske vi kollar stan innan vi åker över ? vem vet ?

Igår hade jag träning oxå och vi tycker om markus men hans uppvärmningar är någ bland dom värsta jag har varit med om, jag var helt svimfärdig igår var tvungen att vila mig en stund (fast detta kan bero på att jag jobbade väldigt länge den natten och fick inte alls mycket sömn, och lite matbrist, men jag följdfullde träningen sen efter en stund sen igen, (hatar att ge upp hur dåligt jag än mår ) men kan säga det var underbart när allt var över, åkte hem och lade mig direkt i sängen och sömnade lite senare ..

From my hometown

Kommentarer
Postat av: adam

jag är tillbaka snyggare än någonsin!

checka min nya sida... http://www.himynameisadam.com

2008-06-24 @ 14:15:49
URL: http://www.himynameisadam.com
Postat av: Sofia G

den funkar inte hjärtat

2008-06-24 @ 22:38:21
URL: http://sgrandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0