Träningsläger!

Igår var det jobb igen det gick väldigt bra förutom mycket springade över hela källaren igår. Jag och Jimmy fick till delad press 1 först, ibörjan satt allt som det skulle och vi bara YES inga ändringar, vi går upp sitter och vilar, väntar på att plåtarna skall komma, sen kommer christer och ger hos den nya lappen för press 1 och där visade det sig att det var minst två ändringar, vi palla hos ner igen och började ändra. Jag skulle göra om min tre kvarts rulle till hel, det tog en stund men sen var den ändringen klar, sen fick malin och co nere på press två arkbrott och så vi gick ner och hjälpte till lite. Sen gick vi upp igen och sen skulle vi tydligen byta plats med Emma och co. vilket betyde att vi nu skulle till press 3 och där visade det sig vara en ändring till men den tog Jimmy på sig, ja satt bara in en ny rulle i min och spetsa den. Vi kanske hade två byten på press 3 sen var det dags att stänga av den och gå upp ta ut plåt och städa och tvätta. Efter det sa jimmy att jag skulle gå till press 4 och jobba med dem medans jimmy stack tillbaka till press 1. Resten av kvällen gick bra kanske hade fyra byten på hela kvällen sen..

btw, Fick en trevlig pratstund med fredrik under arbetstiden igår, mycket trevligt. <3

Idag är det början av Kärra HF's Damlags tränings läger, vi skall spendera två timmar i sj hallen (btw är i den hallen som vårat lag vad med i serien poliserna som var en drama serie på 1.an) sen skall vi till kärraton och grilla sen är det dags hem sen igen, men vet inte riktigt om man stannar och åker direkt till jobbet eller om man åker hem och sen tillbaka till backa igen? aså vetfan haha, kanske bäst om man väntar pch ser :P haha

Men nu skall ja ner och packa väskan för att sedan bege mig av (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0