Underbar tisdag!

En helt underbar tisdag har jag!
Det började med att min kära mormor och jag åkte in till stan och fixade lite saker, kan inte vänta tills dem är klara:) Sen mötte jag upp kära Emelie och en riktigt schysst kille som hette andreas, vi gick runt i stan ca 6 timmar, kan meddela så länge har jag aldrig vart i stan:P, haha, men tiden gick fort när man hade ett gott sällskap oxå:P...
Emelie och jag bestämde för hos att åka hem till mig och ha en tjockisdag. Vi var hemma en stund sen skulle vi ta våra två cyklar men det visade sig att vi  bara hade en cykel hemma i ''stallet'', det var visst en kill cykel oxå vilket inte var det bästa valet eller hur emelie:), ja sa okej jag får väl skjutsa då ( har inte skjutsat på 5 år så emelie vet hur det gick ;) )
det hela slutade med att emelie fick cykla den sista biten till willys!:P Sen led vi cykeln hem i stället. det bästa beslutet vi har gjort i alla fall! ihi
Vi hade köpte hamburgare och chips och dipp, mums, vi kollade även på Moulin Rouge! älskar filmen, btw första gången jag inte började gråta, men jag fick verkligen hålla det inne, hihi...

Emelie sov hos mig med:), Nu har hon åkt hem, eller hon åkte för fyra timmar sedan, hon hade möte med konståkningslaget eller ngt så hon var tvungen att lämna mig. Så gick upp käkade frukost och kollade tv en stund sen runt tolv gick ja och lade mig i sängen igen och sov till halv tre .. ( Skall jobba idag så behöver all sömn som jag kan få, btw skall jag jobba ensamn försöta gången oxå och är så JÄVLA SJUKT NERVÖS!)

Men nu har jag lagat mat och känner på mig att ja måste kolla till riset!,
tjingeling allesammans, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0