Utbildning med jobbet

Hej, gud idag har jag vart på utbildning med jobbet, (GP tryckeri, tidningshuset). Jag är lite rädd att jag inte kommer att palla jobbet men jag skall verkligen försöka så gott jag kan.. Vill ju verkligen jobba under sommaren så man tjänar lite egna pengar så man kan leva gott sen:). Jag skulle vara på jobbet klockan 9 idag och arbetade på ett bra tag. Vi fick idag lära hos att spetsa, byta de STORA rullarna och lära sig lite andra saker. (btw inga vackra arbetskläder i allafall), usch, tur att ingen kommer att se mig utan för jobbet! De andra har ju samma kläder så de spelar ju ingen roll där ner i ''källarn'' som ja kallar det.

Det kommer både bli roligt och jobbigt att jobba känner ja, men jag skall ta mig igenom det, det är ändå bara sju arbetsveckor utspridda på hela sommarlovet så ca 36 arbetsdagar har ja!


Just nu håller jag på att ladda upp bilder på facebook från helgen :), var gulliga och checka indär:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0