Underbar lördag om man bortser matchen ;)

Igår firade vi emilie och det var skoj, vi firade tillsammans med henne släkt och vi i en lokal nära hennes hem:), sedan gick vi och kollade på matchen, som vi alla vet hur det gick:/, hoppas verkligen på vinst nu på onsdag eller nu vilken dag matchen var?!.. Efter matchen var vi hos henne tills vi skulle gå ut. vi drog först till chez och förfestade lite sen drog vi först till bryggan men de andra stötte på pallica och han kunde visst fixa in dem på berså, men jag och carro försökte på bryggan och in kom vi :D, yeah, det var inte 18 års gräns på bryggan egentligen fick inte 90.er gå in men aja vi fick i allafall:), sen morgon eller tidig morgon var det dags att dra sig hem. Hade telefon sällskap från kunsport till centralen, ville verkligen inte gå ensam:), tack emelie och partyhanna;). när jag väl kom fram stog det att bussen skulle gå om en halvtimma och det bestämde jag att dra i väg ett sms till pappa och frågade om han kunde hämta och det kunde han:D, min pappa 'är bäst förövrigt:), det här vi min gårdag i en ganska sammanfattande text!

Förövrigt idag så vaknade jag nyss, ringade mina föräldrar och undrade var dem var, nyss var det på toysaras och de hade vart på andra ställen. de är ute och letar efter poool:D, JIPPI säger ja, en pool utanför huset skulle bli perfekt i sommaren dem dagarna som jag inte jobbar på :),

uschusch :),

hejdå vänner!

Kommentarer
Postat av: Frida, den lilla ;)

Jag var också på bryggan :O varför såg jag inte er ?

2008-06-15 @ 19:37:51
URL: http://fridabjorkroth.blogg.se/
Postat av: Frida, den lilla ;)

2008-06-15 @ 19:38:11
URL: http://fridabjorkroth.blogg.se/
Postat av: Matilda

Ah, tjena :)

Heter Hellman på BDB..

2008-06-16 @ 00:35:18
URL: http://knallpulver.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0