Helg&jobb

Okej nu har det verkligen gått och blivit den sämsta uppdateringen, men det är såhär att jag har börjat att jobba nu och då hinner ja inte med att leka på internet längre och då blir det såhär. Ja jobbar natt så när jag kommer hem på morgonen runt fyra, fem så sover ja resten av dagen tills jag skall jobba igen, och såhär är det för mig i fem dagar och sen på mina tre lediga dagar kan ja hinna med att blogg och leka runt på internet, så hoppas att ni förstår mig. Men vad har jag egentligen att blogga om? Tror inte ni vill veta om hur min dag/natt har varit på jobbet för att då skulle ni få höra samma veva hela tiden! men är det ni vill så får det bli så, jag lovar i allafall att jag skall försöka hinna blogga lite då och då!

Min första jobb dag var igårnatt eller i natt vet inte vad jag skall säga men, det var roligt men ganska svårt och jobbigt att hålla sig vaken!  hoppas att det går bättre idag, skall även ha med mig mer mat idag än vad jag hade igår!

Okej min helg var underbar, den började egentligen i torsdas när våra älskade treor tog studenten,
Jag och emelie josefin träffades inne i stan och uträttade några ärenden, sen åkte vi till skolan och såg våra tre springa ut från skolan sen såg vi dem åka ifrån skolan på deras falk, vi bestämmde oss för att leta upp dem och vi antog att de någon gång skulle åka till avenyn och bada på posidon så dit givk vi & självklart kom de alla ditt, visa badade och vissa inte, minns i allafall att jag fick en blöt kram både av Fredrik och Malin hihi, mysssigt.
Sen var det för mig att åka runt på mottagningar och efter det var det snabbt hem och byta om för studentfesten på parkan, vilket var det bästa på länge, hur roligt som helts, kan inte vänta tills det är ja som sjunger för att jag har tagit studenten, och allt!

Fredag
blev det bara slapp hemma med filmkväll!

Lördag var det grillparty hemma hos Björk, mycke trevligt må ja säga!  Mamma och pappa björk lyckades få dotter vår att ha en helt fantastisk kväll och alla som var där vet:), haha, mamma och pappa björk hade ganska roligt med eller vad säger du pappa björk?, vi får komplittera varandra med det vi inte ......... ? haha ,

söndag ja då var det dags för träning och jag säger bara man tränar som bäst bakis?! haha

Idag, har vi fått sommarlov och jag har slutat tvåan och skall snart börja på mitt tredje år på kunskap alltså studenten 09
och de kommer att bli mitt bästa år ..
På falket och mottagningen har jag hört att fredrik skulle vara fullaste, mirre skulle vara min livvakt och josefin min fotograf och emelie skulle vara DJ:P hihi, GUD LÄNGTAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0