VINST!

Vill bara uppdatera snabbt innan jag åker till jobbet:)

Vi vann med ett eller två mål över det finska landslaget, matchen var vill inte någon direkt världsklass men det var en bra genomkörare inför partille :), ja tror ja gjorde tre mål ett som M9 och två på kanten :), det gick okej för mig för att vara första matchen på väääääälidgt länge :), men nu under partille skall det bli andra bullar:) Måste ju leva upp till den som bär nr 5, ( vem är inte mitt nr (19), och tjejen som bär tröja nr 5 är bässt :P:D, emilie <3, så måste göra henne stolt:)

Men nu skall ja föna håret och sätta på mig arbetskläderna igen och åka till jobbet, vi synes och hörs imorgon :)
Ha en underbar sommarkväll:),

You know you love me!
xoxo Sofia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0