25 Mars 2008

Hellu brother from an other mother !

Vet ni idag är det exakt två månader kvar tills min 18 års dag :) så jag är super glaad aha .

Idag har jag älskade bästis bara tagit det lugnt och slappat.
Vi gjorde iordning oss sen slappade vi varsin säng och såg samtidigt på The Hills .. efter om och men så åkte vi in till stan och gick runt och kollade lite och till slut hamnade vi på vårat favorit café Tintin  där vi
satt och myste och pratade om allt möjligt.
Påvägen hem köpte vi godis och såg på en av våra favorit film **she the man** yeah, och nu ligger vi här och skall snart sova.
Själv skall man upptidigt imorgon för att ha sin första körlektion och jag är grymt nervös inför detta. men jag kan köra så det kmr nog gå helt utmärkt bra;) el inte ...

Men nu skall jag plugga lite teori innan så jag kan svara på uppstående frågor om det skulle komma några :P..
men måste ju vara en duktig elev!

See Ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0