26 Mars 2008

Min dag började väldigt tidigt jag skulle nämligen vara i stan 7.30 för  min körlektion,
det gick skit bra, hon var stolt över mig ;)

Sedan åkte jag tillbaka hem till nathalie som fortfarande låg och sov så sött i min säng, vi sov i två timmar eller ngt.
För sedan var det dags att gå upp igen, för vi skulle nämligen träffa FREDRIK på linneplatsen klockan 1.
Vi gick av spårvagen och fick se fredrik komma gående, vi möte upp honom och vi gick till Greken och hade en helt underbara lunchdejt. Vi båda var lite trött eftersom natten innan hade vi haft eeeeeeeettttttttttt lååååååånnnnnngt saaaamtaaalll med fredrik, men efter lite mat i magen och ett gott sällskap så var vi pigga igen..
Vi lämnade greken och gick hem till fredrik där vi fick en rundtur av lägenheten, tillslut hamnade vi i Fredriks rum där vi spenderade ett bra tag i, vi skojbråkade, kollade skolkartalogen och skrattade åt vissa personer, inga namn behövs nämnas. (F & D & S)

NU väntar vi på att Jimmy skall höra av sig, så vi kan börja med vår filmkväll oxå!

Bara så alla vet så är det bröllop på centralen imorgon mellan Fredrik och Nathalie <3

image15
So see ya ! or be there and support them !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0