Always tell the truth <3

Tror jag kommer hata den här dagen för all framtid. Jag vet inte vad jag skall ta vägen hur jag skall bet mig, jag vet ingenting. . Jag har nog aldrig vart så besviken på någon som jag är just nu. Du var som guld i mina ögon men nu ser jag bara svart. Det ända jag önskar är att allt skall bli som vanligt igen, att allt detta bara har vart en dröm men så är inte fallet.
Jag har sådan tur att jag sådan underbara vänner som finns där till stöd och bryr sig!
Jag är enormt tacksam, utan er
hade jag nog brutit ihop och gått in i den deperiation  eller något.
Idag stämmer verklig Amy Diamonds  (Thank You) låt in på mitt liv.
Glad att jag har bloggen tillhands så jag kan få skriva av mig, få ut några av aggrerationer som bubblar inuti mig! 

Please just tell me the truth and let me move on ! 


Kommentarer
Postat av: Suss

Han är inte värd dig ändå så! Du ska ha något bättre och komemr få det:)!

2008-03-19 @ 22:28:49
Postat av: sofia

Jag hoppas på det

2008-03-19 @ 23:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0