Bara bil som gäller för mig idag !

Hej allesammans. .
Kom nyss hem efter varit ute och farit med mor min.
Vi har vart överallt idag känns det som, vi åkte och hämtade mattor mamma hade beställt,
sedan in till stan och leta skor, sen åkte vi till mitt älskade gluten fria bageri vid majorna.
Där jag äntligen fick köpt lite härligheter, ex hamburgarbröd, bröd, kakor, bullar MUMMA, säger ja!
Sjukt länge sedan jag var där nu, det var som om jag hade dött och kommit till himmeln..
Tack vare allt åkande idag, så har jag fått övningsköra grymt mycket och jag känner mig allt
mer säkare och bättre nu, gjorde inte alls många fel idag, egentligen inga alls.
Sommaren 08 kommer att bli den bästa, 18, körkort, krogen, jobb, sol, värme, utomlands, sista studieåret börjar oxå! Nä längtar grymt mycket nu !

Tusan vad trött jag känner mig nu, det var nog Hills marathonet som har tagit alla mina krafter
ifrån mig, haha men det var värt det . ahha har allt några avsnitt kvar att se, men det blir senare ikväll
för nu skall jag ner och göra mat och sedan plugga och sen vara med vänner !

Lördag = hard rock och bowling , yeah ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0