Called in for work

Klockan ringde 07.30 och det var dags för två trött tjejer att palla sig upp ur den sköna varma sängen/luftmaddrasen, vi hade en buss att passa klockan 08.25 satt vi på bussen som skulle ta
oss till Centralstationen där Nattis skulle ta sitt tåg.
Under väntan på att tåget skulle komma så fick jag ett bråskande samtal från min chef som
sa att jag skulle jobba, fick lite panik där ett tag, det var lite oväntat. Ja hade inte ätit någon frukost,
fixat mig eller ngt, men det vara bara att ta sig till bohusgatan 15 och jobba järnet!

Det var faktiskt riktigt skoj att jobba lite igen, vi hade ett riktigt bra tempo idag, fanns alltid ngt att göra och fixa.
Har fått prata engelska nästan hela dagen idag med, eftersom en av arbetskollegan inte kunde prata svenska.
Bara positivt för mig eftersom det är jätte bra för min utveckling inom språket haha, :P

Men nu är skall jag återgå till mitt pluggande av Svenska Muntliga!

Hör av mig senare !

Nathalie saknar dig redan<3 guldvärd är du ..
image17Saknar kärleken!


Kommentarer
Postat av: nathalie

Saknar dig också hjärtat, var helt underbart att träffa dig igen. behövde jag verkligen !

2008-03-27 @ 22:02:19
URL: http://ndahlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0