Försov mig!

JAG FÖRSOV MIG, detta har aldrig hänt mig tidigare. Jag måste ha stängt av larmet i reflex eller något haha, men aja. Dagen blev bra ändå då, jag använde min dyrbara ensam tid hemma för att plugga, jag pluggar som bäst när jag är helt ensam och när det inte finns några störningsmoment omkring mig. Så det kanske vara bra att jag försov mig imorse. Fick gjort nästa alla läxor och uppgifter som skall vara färdigt det närmaste veckorna (2 veckor framåt) Haha så jag skall verkligen inte klaga.

Idag fick jag ett glädjande mail oxå SPANSKAN INSTÄLLD imorgon JIPPI, det betyder att jag är ''ledig'' imorgon igen, så imorgon blir det en låååååååååååååååång sovmorgon och resten av dagen återstår till plugg.
På schemat står det
Psykologi
Natur
Hist
Det är det som jag har kvar att göra, plus några engelska uppgifter som jag ännu inte riktigt vet vad vill skall göra så dem får vänta!.

Nu väntar jag på att ngt bra skall börja på tv eller att en viss person skall dyka upp på msn :P haha..

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0