Grattis Pappa!

Idag är det ingen vanlig dag för det min pappas födelsedag.
Vill ge han lite plats i min blogg idag eftersom det är hans födelsedag och jag har lite dåligt samvete eftersom jag inte har hunnit att köpa ngt och om jag skall vara ärlig har jag inte haft pengar att köpa ngt heller. JAG vet vad ni tänker, du har haft ett helt år på att köpa ngt, men jag är verkligen dålig på att köpa presenter, jag hatar verkligen att köpa presenter med, känner mig stressad över vad jag skall köpa, vad som passar till honom/henne svårt är det. är det inga andra som håller med mig om detta?. Men som tur hinner jag köpa ngt tills lördag då vi skall ha lite släktkalas här hemma, så KOM GÄRNA MED IDÈER, jag behöver eran HJÄLP.


Min skoldag har varit mer en helt okej idag. Jag vaknade viserligen upp ur en jobbig och konstig dröm som gjorde att jag var väldigt trött och inte direkt utvilad, men det var bara att palla sig upp iallafall. Solskenet som lös utanför mitt fönster gjorde det hela mycket lättare att faktiskt palla sig upp ur den goa, varma och sköna sängen. Jag gick upp satte på mig kläderna som jag så snällt hade lagt fram dagen innan :P (jag vet TÖNT) haha gick ner åt fyra rostade mackor och fixade iordning resten. Gick till bussen där jag träffade på Elon, hade en trevlig lite pratstund men sen var det dags för henne att stiga och då fick jag syn på mina skol/klasskamrater från skolan och vi pratade och hade trevligt. Sedan väl framme i skolan var det dags för matte prov och denna gången kändes det verkligen bra, så jag hoppas verkligen på G. För er som inte vet är jag verkligen sämst på matte, men detta provet kunde jag verkligen det vi hade om :) haha . Sedan på eftermiddagen hade vi filosofi och det var som det brukar vara tråkigt och inget vidare.  

efter lektionen bestämde jag och lotta för att dra till donkan och köpa glass, eftersom jag var hunrig käkade jag en hel meny haha :P , en trevlig prat stund med min lottish <3 tack för att du finns där gumman

Men nu skall jag ner och äta lite födelsdags middag tsm med med familjen <3 brb lite senare i kväll kanske?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0