Hejdå

Hejdå vänner, nu drar jag snart till tjörn och stannar där ett tag skulle jag tror:)
Vi skall fira min kära farmor på sin födelsedag och fira Påsk:)
Jag älskar verkligen lov, det finns inget bättre, och jag är verkligen ledig detta lovet.
INGET JOBB = fast inga pengar, men jag bryr mig inte riktigt, har inte haft lov på jätte länge..

Haha, Inatt blev jag väckte ett antal gånger först var det Fredrik som ville fyllesnacka och en trogen vän som jag är pratade vi, han gick hem från sticky i snö ovädret och ramla en del. Haha det hela slutade de att han hittade hem til kullavik senare i allafall :) .. Efter vårt snacka kunde jag somna om, fick väl sova i några timmar innan telefonen ringde igen, men denna gången var det hemtele och klockan var väl 7.30 och det var mammas morbror som ringde och vill tjöta. jag somnade om igen men ca två timmar senare får jag ett sms av min kära älskade vän Malin som berättade att hon nu skulle åka till alperna och åka skidor och önskade mig ett gott lov. Jag svarade inte jag hade inte krafterna, (svarat nu i alf) Men en händelsrik natt för mig med lite sömn, men vafan har ett hel lov att vila upp mig på :P:D

Nu skall jag gå ner och äta våfflor som min mamma snällt har gjort ordning till mig :) image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0