Home Sweet Home

Hej, är hemma igen:P:)
Tjörn var okej, saknade göteborg men whatever..
Jag har fått övningsköra mycket de senaste dagarna vilket är ett stort plus. Skall nämligen ha min första körlektion på Onsdag, så få så mycket övnings som möjligt nu innan detta! är lite små nervös med men whatever:P

Malin har kommit fram till alperna ifall och jag är inte avis på henne.

Idag är det Påskafton och vad tusan skall jag hitta på?
Jag brukar aldrig vara hemma eller i sverige på påskafton, utan jag brukar då var i danmark och spela handbollen, men inte iår, så därför känns det lite konstigt att vara hemma.. Men det blir väl lite påskmat hemma och sen får jag se vad som händer.
Egentligen tycker jag påsk är överskattat såsom nyår :P, vi som barn är ju ändå bara ute efter påskägget och innehållet. Till exempel idag fick jag mitt påskägg av farmor som var fyllt med godis och en lite en slant, det samma kommer jag få av mormor senare när hon kommer, och av mam och pap fick jag kläder, så handlar påsk egentligen bara om att få presenter egentligen?!.

Jag vet att påsk handlar om jesusfödelse och så vidare men hur många bryr sig om det nu idagens samhälle?. Är det någon som firar påsk som den skall vara ?. Jag har då aldrig gjort det i allafall , och kommer nog aldrig gör det heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0