Litteratur jämförelse

Jag hatar att skriva analyser, jag har så jävla svårt att börja skriva och när jag väl har skrivit ngt så raderar jag bort allt igen eftersom jag inte blev nöjd. Just såhär känner jag just nu, jag håller på med mitt svenska uppdrag och  skall  jämföra Hemingway och Karin Boye och dess utvalda verk jag har valt.  Idag skall jag ta hjälp av min coola lärare Rikhard så jag hoppas att analysen börjar ta fart och att mitt arbete blir klart innan onsdag så jag kan ha några dagar att gå igenom och ändra eller lägga till. Jag har så jävla många uppdrag nu i skolan som skall vara klar innan och efter påsklovet, men jag kommer att klara det. Har redan betat av Psykologin och Naturkunskap rapporten som skall vara inne snart.

Jag vet inte om jag skall hålla med om vad alla säger att tvåan är värst?!
själv tycker jag att det inte har varit så jätte jobbigt eller mycket, visst vi har haft många uppgifter på en gång men kan man planera och gör det man skall så funkar det och det blir inte så stressande. Jag är glad att jag just är en sådan person haha.

Men nu får jag väl snart återgå till mitt pluggande eller så vilar jag mig till nästa lektion! Vad tycker ni?:P

Jag tror jag slappar tills lektionen börjar och pluggar efter det, får då skall jag nämligen gå på ws !
Svenska & Matte blir det idag !

p.s min förskylning börjar äntligen att släppa d.s  haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0