Matlagning

Jag känner mig väldigt duktig idag :P kom nyss hem från skolan och håller nu på med lite matlagning. Min middag består av idag ''hemma gjorda klytpotatis'' och kyckling mums. Brukar aldrig laga mat så därför känner jag mig lite exkta duktig idag.  Haha mitt utvecklingsamtal gick utmärkt som vanligt jag förstår inte varför jag fruktar dessa samtal så mycket:P.

På mitt schema idag nu såhär efter skolan ser ut såhär
1. Middag
2. Sova
3. Plugga svenska, psykologi
4. TV
5. Plugg
6. Of to bed!


Haha, fast har inte riktigt bestämt ännu ifall jag skall baka en kladdkaka?! är riktigt sugen men orkar jag verkligen lägga ner den dyrbara tiden?, det återstår att se .

Vill även säga att, adam har säkert den ''coolaste'' pappan :P

Kommentarer
Postat av: Adam

Jag tolkar din text som sarkastisk om min pappa men han är fan cool. inte många som gör peace tecknet som en skejtare/neger ;D haha

2008-03-15 @ 01:31:16
URL: http://himynameisadam.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0