Party

Igår vart det party med kärra gänget :) gud vad jag har saknat mina underbara kärra vänner. Det var först förkrök hos Mia, sen drog vi vidare till kärraton där allt fler folk anledde. Det blev mycket prat och dans, en bra kombination som skulle få mig glad igen efter en ganska trög start på morgonen. Men jag hoppas att det löser sig och att det är ngt positivt och inte negativt som du har lyckats få mig att tro. Jag vill verkligen inte det, du får mig att må bra, du får mig att glömma allt det hemska som sker omkring mig, du gör mig lycklig.

Men nu skall jag ner och kolla på mitt kära handbollslag när det spelar match mot somby/skövde .. Vi får hoppas på en vinståterigen !

får återigen träffa min underbara vän Sofia eftersom hennes pappa skulle döma matchen :P:)

Kommentarer
Postat av: Pernilla Regenberg

ska du spela kvar i torslanda gumman ? :)

2008-05-02 @ 13:05:14
URL: http://hpd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0